Luitingh-SijthoffLuitingh-Sijthoff

Blockbusters

wat we kunnen leren van de hitmakers uit de entertainmentindustrie

Blockbusters - cover
Blockbusters - achterkant
‘Iedereen kan leren van de entertainmentindustrie. Wie keuzes durft te maken, is het succesvolst.’ In de colleges van Anita Elberse kan zomaar voetbaltrainer Alex Ferguson langskomen. Of de manager van Lady Gaga. Of Jay Z, rapper, muziekproducent en platenlabeleigenaar. De beroemdheden komen graag persoonlijk vertellen hoe je winnende teams bouwt. Haar casestudy’s over de prestaties van basketballer LeBron James, de Metropolitan Opera, een exclusieve nachtclub in New York en de uitgeverswereld vormen de basis van haar internationale bestseller Blockbusters. Wat maakt teams en leiders succesvol? Hoe zorg je ervoor dat iemand jou of je merk de moeite waard vindt? Hoe leidt succes tot meer succes? Anita Elberse legt helder uit hoe in de entertainmentindustrie hits worden gemaakt en deelt universele inzichten en toepasbare lessen voor iedereen die succesvol wil zijn. De Nederlandse Anita Elberse is hoogleraar Marketing aan de Harvard Business School in Boston. Ten tijde van haar benoeming als hoogleraar was ze achtendertig en een van de jongste vrouwelijke professoren in de geschiedenis van Harvard. ‘Een fantastisch boek dat je aan het denken zet.’ Clayton Christensen, schrijver van Het innovatiedilemma ‘De status van Harvard-professor Anita Elberse is binnen haar vakgebied bijna te vergelijken met de status van de artiesten die zij onderzoekt. Beide buitengewoon indrukwekkend!’ Humberto Tan
Lees meer >
Over de auteur

Anita Elberse

Anita Elberse

De Nederlandse Anita Elberse is hoogleraar Marketing aan de Harvard Business School in Boston en wordt ‘de rockster van Harvard’ genoemd. Sinds haar onderzoek naar de onverwachte album-release van Beyoncé weet elke Hollywoodster haar te vinden. Ten tijde van haar benoeming als hoogleraar was ze 38 jaar en een van de jongste vrouwelijke professoren in de geschiedenis van Harvard. 

Meer boeken van deze auteur
7,99

Je bestelt en rekent af bij:

  • Boekenwereld.com: onze eigen boekwinkel
  • Veilig winkelen, bestellen en betalen
  • Regelmatig gratis e-books
Bindwijze
Ebook
Paperback
Op voorraad
  • Gratis verzending vanaf €19,95
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)
  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789024574605

Je bestelt en rekent af bij:

  • Boekenwereld.com: onze eigen boekwinkel
  • Veilig winkelen, bestellen en betalen
  • Regelmatig gratis e-books

Thuiswinkel waarborg

Onze veilige betaalmethoden:
  • Ideal
  • Mastercard
  • VISA
  • Bancontact


Bekijk de inhoud van dit boek ➔
‘Iedereen kan leren van de entertainmentindustrie. Wie keuzes durft te maken, is het succesvolst.’ In de colleges van Anita Elberse kan zomaar voetbaltrainer Alex Ferguson langskomen. Of de manager van Lady Gaga. Of Jay Z, rapper, muziekproducent en platenlabeleigenaar. De beroemdheden komen graag persoonlijk vertellen hoe je winnende teams bouwt. Haar casestudy’s over de prestaties van basketballer LeBron James, de Metropolitan Opera, een exclusieve nachtclub in New York en de uitgeverswereld vormen de basis van haar internationale bestseller Blockbusters. Wat maakt teams en leiders succesvol? Hoe zorg je ervoor dat iemand jou of je merk de moeite waard vindt? Hoe leidt succes tot meer succes? Anita Elberse legt helder uit hoe in de entertainmentindustrie hits worden gemaakt en deelt universele inzichten en toepasbare lessen voor iedereen die succesvol wil zijn. De Nederlandse Anita Elberse is hoogleraar Marketing aan de Harvard Business School in Boston. Ten tijde van haar benoeming als hoogleraar was ze achtendertig en een van de jongste vrouwelijke professoren in de geschiedenis van Harvard. ‘Een fantastisch boek dat je aan het denken zet.’ Clayton Christensen, schrijver van Het innovatiedilemma ‘De status van Harvard-professor Anita Elberse is binnen haar vakgebied bijna te vergelijken met de status van de artiesten die zij onderzoekt. Beide buitengewoon indrukwekkend!’ Humberto Tan

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Ontvang een GRATIS e-book bij je aanmelding en blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws rondom onze boeken.