Luitingh-SijthoffLuitingh-Sijthoff

Pitch

Auteur: Harry Kramp
Pitch - cover
De wereld achter de schone schijn van de mode- en reclamewereld Paul Hollak is creative director van een reclamebureau. Hij is grappig, rebels, woont in Amsterdam en is vijfendertig jaar. Terwijl hij nota bene in gesprek is met zijn baas krijgt hij per telefoon een aantrekkelijk aanbod: hij kan drie keer zijn huidige salaris verdienen als hij exclusief voor de mysterieuze Rus Adam Parkhomenko gaat werken. Een aanbod te mooi om waar te zijn? Harry Kramp is een veelbekroond tekstschrijver in de reclame, verantwoordelijk voor beroemde slogans als 'Op een dag drink je geen bier meer, maar Grolsch' en 'Melk. De witte motor'. Eerder verscheen De commercial, dat met lof door de pers werd onthaald.
Lees meer >
Over de auteur

Harry Kramp

Harry Kramp

Harry Kramp (Leiden, 1949) is de vaakst bekroonde tekstschrijver in de reclamewereld, verantwoordelijk voor slogans als:
‘Op een dag drink je geen bier, maar drink je Grolsch.’
‘Melk. De witte motor,’
‘Wie nooit televisie kijkt, kijkt zeker VPRO.’
‘KPN. Altijd dichtbij.’
‘ABN Amro. Het begint met ambitie.’
‘Ook wat ze niet vertellen, leest u in de Volkskrant.’
‘Ieder zijn trein. De Nederlandse Spoorwegen.’
‘Drum. De ware halfzware.’
Maar ook schreef hij scripts voor commercials en liedjes (Julie July stond in de zomer van 1995 op nummer één).

 

Meer boeken van deze auteur
7,99

Je bestelt en rekent af bij:

  • Boekenwereld.com: onze eigen boekwinkel
  • Veilig winkelen, bestellen en betalen
  • Regelmatig gratis e-books
Bindwijze
Ebook
Op voorraad
  • Gratis verzending vanaf €19,95
  • Op werkdagen voor 20.00 besteld, volgende werkdag in huis (NL)
  • Taal: Nederlands
  • ISBN: 9789024542123

Je bestelt en rekent af bij:

  • Boekenwereld.com: onze eigen boekwinkel
  • Veilig winkelen, bestellen en betalen
  • Regelmatig gratis e-books

Thuiswinkel waarborg

Onze veilige betaalmethoden:
  • Ideal
  • Mastercard
  • VISA
  • Bancontact


Bekijk de inhoud van dit boek ➔
De wereld achter de schone schijn van de mode- en reclamewereld Paul Hollak is creative director van een reclamebureau. Hij is grappig, rebels, woont in Amsterdam en is vijfendertig jaar. Terwijl hij nota bene in gesprek is met zijn baas krijgt hij per telefoon een aantrekkelijk aanbod: hij kan drie keer zijn huidige salaris verdienen als hij exclusief voor de mysterieuze Rus Adam Parkhomenko gaat werken. Een aanbod te mooi om waar te zijn? Harry Kramp is een veelbekroond tekstschrijver in de reclame, verantwoordelijk voor beroemde slogans als 'Op een dag drink je geen bier meer, maar Grolsch' en 'Melk. De witte motor'. Eerder verscheen De commercial, dat met lof door de pers werd onthaald.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Ontvang een GRATIS e-book bij je aanmelding en blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws rondom onze boeken.